Terug naar Reclame

Advertorial

60,00120,00

Grafische vormgeving van een advertorial

Wis selectie
Artikelnummer: N/B Categorieën: ,

Beschrijving

Op zoek naar de grafische vormgeving van een advertorial? Een advertorial is een advertentietekst geschreven door de redactie in opdracht van de adverteerder. Hierdoor lijkt een advertorial meer op een artikel dan een advertentie. Advertorials kunnen gebruikt worden om een boodschap over te brengen, evenementen aan te kondigen of reclame te maken voor producten en diensten. Advertentieruimte wordt vooral aangeboden in drukwerk als kranten en tijdschriften of digitaal op websites en social media.

Wat kunt u verwachten van de vormgeving van een advertorial?

Professionele grafische vormgeving van een advertorial gericht op uw doelgroep en opgemaakt op een formaat naar keuze. Bij gebruik van drukwerk wordt de advertorial in een hoge resolutie opgemaakt. De aangeleverde advertorial kunt u laten drukken en/of digitaal verspreiden.

Bestelling plaatsen

Om u zo spoedig mogelijk van dienst te kunnen zijn kunt u direct een bestelling plaatsen van de gewenste opdracht(en). Op basis van de briefing ontvangt u een planning van de opdracht(en) via de mail. U kunt de opdracht(en) bevestigen door af te rekenen via iDEAL, PayPal of een directe bankoverschrijving.

Offerte aanvraag

Ontvangt u liever eerst wat meer informatie? Dan kunt u gratis en vrijblijvend een offerte aanvragen via het contactformulier. Op basis van de briefing ontvangt u een planning en offerte van de opdracht(en) via de mail. U kunt de opdracht(en) bevestigen door de offerte te ondertekenen.

Stappenplan vormgeving advertorial

Aan de hand van een duidelijk stappenplan krijgt u volledig inzicht in de werkzaamheden en voortgang van de opdracht.

1. Briefing en analyse

Het is belangrijk om een duidelijk beeld te krijgen wat uw eisen en wensen zijn aan het eindproduct. Daarom ontvang ik graag een uitgebreide omschrijving van de opdracht(en).

2. Aanleveren van materiaal

Voor sommige opdrachten heb ik materiaal van u nodig om te verwerken in het concept. Hierbij moet u denken aan tekst, beeldmateriaal en aanleverspecificaties van de drukkerij.

3. Concept

Het concept is het eerste ontwerp wat u kunt zien als een schets. Op basis van dit concept kunt u op- en aanmerkingen geven die ik kan toepassen in het definitieve ontwerp.

4. Ontwerp

Wanneer de laatste aandachtspunten in het concept zijn verwerkt ontvangt u van mij het definitieve ontwerp via de mail en kan ik eventueel de productie van het eindproduct voor u realiseren.

6. Eindproduct

In specifieke gevallen moet het ontwerp van drukwerk aangeleverd worden bij een drukkerij. Ik kan ook dit proces voor u uit handen nemen en regelen dat het fysieke eindproduct netjes bij u wordt afgeleverd.

 

Extra informatie

Pagina's

1, 2